شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نقش روابط عمومی ها در رسانه های مجازی

شبکه هاي اجتماعي

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰:۰۰


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت درنشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات گفت:‌ امروز شبکه های اجتماعی به قویترین رسانه در جامعه تبدیل شده اند.

وایمکس نیوز - خسروی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یکصدو پنجمین نشست  شورای هماهنگی روابط عمومی های  وزارت ارتباطات گفت: امروزه با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی، روابط عمومی، جایگاه ویژه ای دارد .

وی با بیان اینکه این روزها کار روابط عمومی بسیار سخت تر شده است؛‌ ادامه داد:‌ امروز شبکه های اجتماعی به قویترین رسانه در جامعه تبدیل شده اند ؛ بنابراین بایستی روابط عمومی ها به حوزه فضای مجازی، توجه ویژه ای داشته باشند و از این فضا بیشتر استفاده کنند.

 خسروی با اشاره به اینکه لازم است  روابط عمومی ها ضعف های درونی و و بیرونی سیستم را گزارش کنند؛ افزود: از جمله وظایف روابط عمومی ها، علاوه بر ارائه مطلوب عملکرد،‌ انتقال دیدگاه های منفی افکار عمومی به مدیران است.

 وی بر حضور روابط عمومی در تمامی جلسات تصمیم گیری تاکید کرد و ادامه داد: بایستی بازخورد برنامه های اجرا شده به مدیر ارشد، ارسال شود.

 خسروی با اشاره به اینکه لازم است مردم  خدمات ارائه شده را در سطح زندگی خود، به زیبایی احساس کنند، افزود:‌ امروز مخابرات کشور در بخش خصوصی، توسط شرکت های بزرگ سرویس می دهند که این موضوع باعث شده که آنها در بحث هزینه کردن برای تبلیغات، راحت تر  باشند. در حالیکه در بخش دولتی اینگونه نیست

 رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان تصریح کرد:‌ اینکه روابط عمومی وزارت ارتباطات، هنوز برتر است؛ نشان دهنده تلاش شما همکاران  است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو